Jak złożyć skargę:
Obsługa kredytów hipotecznych udzielonych po 1 września 2013 roku
Obsługę kredytów hipotecznych udzielonych po 1 września 2013 roku powierzyliśmy mBankowi, dlatego na stronie mBanku, w zakładce Bankowość bez barier (pełny adres strony internetowej: https://www.mbank.pl/pomoc/bankowosc-bez-barier/) możesz sprawdzić w jaki sposób zapewniamy dostępność świadczonej usługi kredytu hipotecznego.
Strona internetowa banku
Naszą stronę projektujemy tak, aby była wygodna i dostępna. Niezależnie od tego, w jaki sposób z niej korzystasz.
działanie na różnych urządzeniach
Strona przystosowana jest do działania na komputerach, tabletach i smartfonach.
|
nawigacja
Struktura strony jest przejrzysta i intuicyjna. Dzięki temu szybko znajdziesz to, czego potrzebujesz.
|
czytelna czcionka
Zastosowaliśmy odpowiednią wielkość czcionki i taki krój pisma, które łatwo przeczytać.
|
odpowiedni kontrast kolorystyczny
Kolory tekstu i tła dobraliśmy tak, aby zapewnić dobrą widoczność treści. Dzięki temu łatwo możesz je odczytać – niezależnie od warunków oświetleniowych czy rodzaju ekranu. |
obsługa klawiaturą
Ze strony możesz korzystać za pomocą klawiatury i narzędzi wspierających – nie musisz używać myszki.
|
zgodność z urządzeniami asystującymi
Nasza strona współpracuje z narzędziami wspierającymi, takimi jak czytniki ekranu czy oprogramowanie do sterowania głosem.
|
|
|
|
Dokumenty i dostępność
Kontynuujemy zmiany w naszych dokumentach, żeby dostosować je do tzw. ustawy o dostępności (ustawy z 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze).
Na stronie internetowej mBanku w zakładce Bankowość bez barier (pełny adres strony internetowej: https://www.mbank.pl/pomoc/bankowosc-bez-barier/) znajdziesz informacje o tym, jakie rozwiązania stosujemy, aby zapewnić dostępność kredytu hipotecznego, którego obsługę powierzyliśmy mBankowi.
Dostępność to rozwiązania, dzięki którym wszyscy, w tym osoby ze szczególnymi potrzebami, mogą samodzielnie korzystać z bankowości.
Dokładamy starań, aby nasze dokumenty:
|
Stosujemy:
|
|
Jeśli jesteś klientem, któremu udzieliliśmy kredytu przed 1 września 2013 roku i potrzebujesz wsparcia lub więcej informacji na temat uzyskania dokumentów w formie dostępnej, skontaktuj się z nami. Napisz do nas wiadomość na adres e-mail (pełny adres e-mail: monitoring_mbh@mhipoteczny.pl).
Skargi na brak zapewnienia dostępności
Jeśli Twoim zdaniem nie spełnimy wymagań dostępności, masz prawo złożyć skargę.
-
1.
zadzwoń na mLinię mBanku
-
Zadzwoń pod numer +48 426 300 800 lub 783 300 800 – przygotuj identyfikator i telekod.
Możesz też zadzwonić z aplikacji mBanku – nie musisz podawać identyfikatora i telekodu.
-
-
2.
napisz do nas
-
Wyślij skargę e-mailem (pełny adres e-mail: kontakt@mbank.pl lub pocztą na adres:
mBank S. A. Wydział Obsługi Klientów,
Skrytka Pocztowa 2108,
90-959 Łódź 2
-
-
3.
w placówce mBanku
-
Weź ze sobą aktualny dokument tożsamości.
-
Jeśli jesteś klientem, któremu udzieliliśmy kredytu przed 1 września 2013 roku i chcesz złożyć skargę lub odwołać się od negatywnej odpowiedzi, napisz do nas na adres e-mail (pełny adres e-mail: monitoring_mbh@mhipoteczny.pl) lub Skrytkę Pocztową nr 1005, 00-001 Warszawa 1.
Co powinna zawierać skarga?
Nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia, jeśli nie przekażesz nam tych informacji:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu z informacją, jaki sposób kontaktu preferujesz,
- informację o tym, jakiego produktu albo usługi dotyczy zgłoszenie,
- informację, jakiego wymagania dostępności nie spełnia produkt albo usługa.
Kiedy otrzymasz odpowiedź na skargę?
Odpowiedź na skargę otrzymasz:
- do 30 dni kalendarzowych – od daty, kiedy otrzymaliśmy zgłoszenie,
- do 60 dni kalendarzowych – od daty przyjęcia skargi w szczególnie skomplikowanych przypadkach (powiadomimy Cię o takiej sytuacji).
W jaki sposób otrzymasz odpowiedź na skargę?
Odpowiedź na skargę wyślemy zgodnie ze sposobem, który wybierzesz – e-mailem, listem lub przekażemy Ci decyzję telefonicznie.
Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz:
- odwołać się od naszego stanowiska w terminie 30 dni od chwili otrzymania odpowiedzi. Odwołanie możesz złożyć na infolinii mBanku, w postaci elektronicznej, osobiście w placówkach mBanku lub korespondencyjnie na adres: mBank S.A. Wydział Obsługi Klientów, Skrytka Pocztowa 2108, 90-959 Łódź z dopiskiem „Kredyt mBanku Hipotecznego”,
- złożyć zawiadomienie o braku spełnienia przez usługę wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON.